Ważny komunikat!

Szanowni Państwo,
Ze zrozumieniem przyjęliśmy decyzję o przerwaniu zajęć dydaktycznych w szkołach. Uważamy ją za w pełni uzasadnioną i konieczną.
W zaistniałych okolicznościach podjąłem decyzję o przeniesieniu wszystkich zajęć do wirtualnej przestrzeni. Na szczęście mamy takie możliwości techniczne, a przede wszystkim nasi nauczyciele są gotowi podjąć się wysiłku prowadzenia zajęć on-line.

W związku z tym informuję:
– wszystkie zajęcia odbywają się zgodnie z obowiązującym planem w przestrzeni wirtualnej na naszej platformie edukacyjnej
– na zajęciach będzie realizowany materiał zgodnie z programem
– tematy, oceny i „obecność” uczniów będą odnotowywane w dzienniku elektronicznym

Wymagania techniczne:
– należy mieć dostęp do komputera lub tabletu (telefon ma za mały ekran i nie nadaje się do takich zajęć, ale może okazać się niezbędny jako pomoc)
– do komputera powinny być podłączone głośniki (słuchawki) i mikrofon
– niezbędny jest dostęp do internetu

Szczegółowe wytyczne i instrukcje zostaną wysłane do uczniów e-mailem na adres „służbowy” późnym wieczorem. Będą dostępne również na naszej stronie internetowej

BARDZO PROSIMY o wyrozumiałość, elastyczność i współpracę. Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły – nie wahajcie się o nich nam mówić!

Bardzo dziękuję wszystkim nauczycielom i uczniom, za podjęcie trudu przygotowania się w ekspresowym tempie do realiów cyfrowej przestrzeni szkolnej. Bez naszej współpracy i otwartości nie byłoby to możliwe. Na początku nie będzie lekko, ale damy radę!

Pamiętajcie – poważnie podchodźcie do zaleceń służb. Rozwój sytuacji zależy od odpowiedzialnego postępowania każdego z nas!

Pozdrawiam
Leszek Janasik

PS Proszę o regularne sprawdzanie poczty „służbowej”